måndag 21 juli 2014

Sverige


På torsdags kvällen besökte vi släktingar i Fågelmara



Från Fågelmara var bilresan ca 5,5 h lång innan vi kom till Stockholm, trodde typ att jag skulle dö av värmen i bilen. På kvällen var vädret ännu på topp så vi tog en sväng till Gröna Lund.


Har nog aldrig sett ett så sött hotellrum ^^

Förstås köpte jag björnen som låg och väntade på sängen när vi öppnade dörren till vårt rum ;) 

Stockholm

Utsikten från båten på hemresan var otroligt fin 

Shopping ;)
Retro shortsen blev nog nästan min favorit. Har kollat genom butiker här i Vasa och på internet för att hitta ett par retro  shorts men de som jag hittat har varit slutsålda. Sen lyste mina ögon när jag såg affären Beyond Retro i Stockholm :D 

Skor från Zara
Shorts och väska från Manhattan
Retro shorts från Beyond Retro
Svartvit blus, vit tröja och Trafaluc topp från Zara


Underbar parfym från Victoria´s secret



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar