måndag 26 januari 2015

A woman who cuts her hair, is about to change her life - Coco Chanel

Jösses vad jag ändrat på min hårfrisyr under de senaste åren.
Här kommer de olika frisyrerna som jag hade under min gymnasieperiod:


Älskar mitt hår här, varför klippte jag av det...

Sommaren för 2 år sen (vill jag minnas)… då vi åkte till Umeå med teatergruppen så hade jag
klippt håret kortare.



När jag fyllde 18 färgade jag håret brunt för lite omväxling.
                                     

På slutet av år 2013 klippte jag håret väldigt väldigt kort...

Håret börjar luta lite mot Marilyn Monroe style... ^^


Brunt hår med blonda slingor passade inte alls mig!

Älskade längden här och hur håret formade sig^^

Vad som gäller idag för mitt hår är att jag har lagat många blonda slingor i det
och så tänker jag spara det lite längre. Har haft kort hår så pass länge att jag inte
minns hur det är att ha långt hår. Skulle ännu vilja prova på svart hår, den enda
färg jag inte provat (av de mer naturliga hårfärgerna). Men får se när det blir av :D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar