lördag 7 september 2013

I Form Jacka

Har nu fått min i Form jacka som jag skulle få om jag beställde några I Form tidningar :) Jag sålde även själv denna produkt under mitt sommarjobb och vi skulle säga till kunderna att jackan var vind och vattentät..njaaa..det skulle jag kanske inte kunna påstå att stämmer :P

Jag anmälde mig just till Kulturkarnevalen 2013. Herregud...alla anmäler sig på samma tid...så alla labb hinner fara på bara några sekunder. Jag skulle ha valt "Ordna en lyckad fest" och sedan om det var upptaget så skulle jag ha tagit "Radiolabbet"..men båda for så jag var tvungen att ta någonting helt random. Jag valde parkour, men funderade en stund och kom på att jag inte är alls någon som gillar att springa och hoppa på väggar. Så till sist tog jag ett labb om något med musik. Får väl hoppas jag slapp med ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar