fredag 20 september 2013

Stockholm resa bokad!

Hej alla! Hinner verkligen inte skriva mycket i bloggen nuförtiden eftersom största delen av min tid går åt att öva till skrivningarna, som jag har nästa vecka :O
I morgon bitti så skall jag till skolan för att räkna matte från kl 09:00 till 18:00, det är typ något övningstillfälle nu inför matematik skrivningen.

Min mamma bokade även en resa till Stockholm åt mig igår :) Skall tillbringa en vecka där i oktober och fira min födelsedag där. Nu hoppas jag att allt går vägen så att jag slipper till Stockholm också...Har aldrig flugit själv med flyg...såå jag får väl se hur allt går. Hoppeligen tar jag mig hela vägen dit och sedan hela vägen tillbaka. Vill bara att provveckan och skrivningarna snabbt ska gå över så att jag sen kan fokusera på Stockholm resan, kommer vara så otroligt lycklig då den dagen sedan kommer ^^





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar