söndag 27 oktober 2013

Live the party, love the party, be the party

Igår så började dagen med en modeshow vid Bjon och sedan efteråt så for jag på café med Seb. Senare på kvällen så stack jag till baren för första gången. Jag var med Hanna och vi hade väl en rätt så kul kväll vid Fontana. Och nu vill jag inte ens veta hur mycket pengar som finns kvar på kortet, men nåjaa när de ändå var ett 18-års firande så tycker jag att man kan slösa lite. Eftersom klockan ändrades bakåt 1 h så höll Fontana öppet en timme extra. Jag kom hem en 3 tiden och så började jag äta en hel del, var väl hungrig när jag inte hade ätit något på hela kvällen. Sen vaknade jag av att jag frös, inte så konstigt eftersom jag hade somnat i soffan med bara klänningen på. På morgonen när jag vaknat så ligger det popcorn på golvet och muffinspapper vid datorn i vardagsrummet. Joo...undrar vad jag sysslat med ^^

Party hard, make mistakes, laugh endlessly. Do things you´re afraid to do. 

After all, you´re only young once.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar