torsdag 24 oktober 2013

No amount of sleep in the world could cure the tiredness i feel right now

Gud vilken lång dag det har varit. Skoldagen började med att vi skulle öva på morgonen inför en låt som vi sedan skulle uppträda med vid en samling som hölls för ettorna från Vasa gymnasium och Lyska. Ettorna hade någon slags temadag och om jag uppfattade rätt så var temat typ rasism, eller man skulle få fram budskapet att vår skola diskriminerar ingen. Övningen gick inte så bra, vi, kören..kom av oss i slutet av låten och det hela lät lite som något man fixat ihop på en minut. Men den som rappade var dock mycket proffsig och när vi sedan uppträdde så gick allt helt fint enligt mig. Efter att talet och låten var över i festsalen så fick jag och Hanna gå tillbaka till lektion..och skriva förhör..yay. Sedan när vi hade samhällslära så hade vi ytterligare ett förhör..kill me.
Sedan efter skolan så skulle jag på fitting. Vi provade kläder som vi skall bära på modeshowen som är nu på lördag och jag trodde seriöst att jag skulle somna. Fick byta outfits typ 8 gånger. Sedan hade jag även sånglektion idag. Och vid det tillfället så såg jag ut som en mullvad som just kommit ut i ljuset.
Så nu skall det bli otroligt skönt att få sova ^^Gonatt! (Hehe..sitter här och skriver ett blogginlägg om hur trött jag är istället för att bara gå och sova..)


Vi sjöng låten Where is the love av The black eyed peas

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar