onsdag 27 augusti 2014

Lyckaaaaaaa


Var igår ut med klassen och festade, allt gick bra och alla var på gott humör. Sen idag då jag vaknar upp så märker jag att min ena väska är borta, där jag hade bl.a. plånboken, mina nya denim jeans, min Björnborg sminkväska...som jag dessutom just köpt, telefonladdare, min favoritkappa...alltså ALLT viktigt. Och jag visste inte vad jag skulle ta mig till och jag önskade att bara jag har så mycket tur att den finns kvar i narikkan vid baren. Och ja, hämtade upp den idag och vilken lättnad jag kände! Sen skulle jag till jobbet för de skulle lotta ut vem som vunnit en telefon, pekplatta och en klocka. Och jag tänkte bara att jag säkert inte vinner...sen börjar de dela ut åt alla, en telefon till de som jobbat typ 1 månad och en pekplatta eller klocka till de som jobbat mera. Haha, trodde typ att bara en person skulle få en telefon och vips där sitter jag med en ny telefon, samma telefon som jag tänkt köpa :D

2 kommentarer:

  1. haha OMG ! Nåt bra du fått ut av jobbet iaf ;) blev lite avis nu...

    SvaraRadera
  2. Har inte sett din kommentar :D Men jo, helt nice med ny mobil ;)

    SvaraRadera