fredag 23 augusti 2013

Giorgio Armani




Från Emotion så köpte jag idag en ny parfym, doften är så otroligt underbar... I cant even describe.
Jag hade nämligen en alltför underbar eftermiddag. Efter att skolan slutat så for Hanna hem och jag funderade på vad jag skulle göra på stan helt själv. Eftersom jag hade bestämt mig för att köpa en ny parfym så for jag till Kicks och Emotion. Det stod mellan Armani och Escada, men Armani tog nog hem priset. Jag köpte Emporio Armani Diamonds och fick Armanis nya doft Sì på köpet :)
Sedan for jag till BikBok en sväng och från Emotion kände jag ännu att jag doftade Armani, så ljuvlig, allt jag kände var en stark känsla av eufori från hela min kropp. Sedan så for jag ensam till Café de Paris. Där satt jag och avnjöt en wrap medan jag tittade ut genom fönstret på allt folk som passerade. Och inte nog med det, det satt även en en ung man vid Cafëet som liknade Bradley Cooper. Råkade bara stirra en aning... ^_^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar