onsdag 14 augusti 2013

Och så kom stressen...

Heluu! :)
Gud det är så stressigt nuförtiden, skolan har börjat och en massa andra saker skall man fixa på sidan om. Nu när jag har börjat tredje året i gymnasiet så kommer stressen öka maximalt...och med det menar jag skrivningarna! Jag som hade tänkt öva under sommaren så att jag sedan på hösten inte skulle känna så mycket press..meeen...det är alltid lite svårt att finna motivation under sommarlovet.
Jag har även min modell skola nu som då och även olika kommande modevisningar. Herregud det var så dumt idag...jag hade modell skola och jag övade vid en park med min modell lärare. Jag skulle gå på en rabattkant och improvisera, typ leka med mitt hår och posera lite här och där. Sedan gick hon bort för en stund och bad mig öva för mig själv. I parken var det flera människor som var ute på promenad och vissa rastade sina hundar...och där går jag på en rabattkant och poserar och leker med mitt hår..alldeles för mig själv. Haha och det är inte första gången...senaste gången då det var en underlig stämning så var det vid biblioteket...då jag skulle gå en viss sträcka och "låtsas" visa upp kläder.
Jag skall även kanske också börja jobba med att ta hand om en handikappad liten pojke. Jag träffade honom för några dagar sen och mina bilder som jag haft i huvudet var helt annorlunda än hur det egentligen var...han såg så söt ut och jag ville jätte gärna ta hand om honom...även om jag har det lite stressigt nu just ^^ Men jag tror att det absolut skulle vara värt det ! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar