onsdag 28 augusti 2013

Spotlight: Fashionshow

Kom just hem från Jakobstad, där vi höll en liten modeshow :)
I början av veckan så började jag känna mig lite sjuk och rädslan var stor att jag skulle bli sjuk tills idag. Igår så var jag så sjuk att jag var hemma från skolan, men idag kändes det mycket bättre och jag orkade därför ta mig till Jakobstad.
Vi var tre modeller som visade upp lite kläder och samtidigt gjordes det reklam för modellskolan som vi går i. Det som kanske var liiite...awkward var att jag bar en klänning som hade öppen rygg och därför kunde jag inte ha någon bh...ehum det kändes som om jag visade mina bröst för hela jakobstad. Klänningen var gjord av något sorts sidentyg och därför kunde man se rätt bra igenom... Nååjaa..thats life...I guess ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar