torsdag 28 november 2013

Iconia B1


Förra veckan så var det Know How-mässa och nu när vi går sista året i gymnasiet så var man tvungen att fara dit. De var ganska tajt med schemat men som tur så lyckades jag och Hanna komma dit innan de stängde. Allt folk var på väg hemåt och det började se lite tomt ut på mässan...allt man såg var typ godispapper på golvet. Vi bestämde oss för att gå runt lite och se vad det fanns för alternativ efter att man slutat gymnasiet. Vi fyllde även i olika "tävlingsblanketter" och på många av dem hade jag inte ens en aning om vad man kunde vinna. Sedan följande dag så får jag ett textmeddelande på finska att jag vunnit en "tabletti"...jag trodde förstås att det var en mat-tablett. Men när jag googlade namnet så visade det sig vara en surfplatta. Trodde att det var ett skämt, men tydligen inte eftersom en vit acer surfplatta kom hem på posten igår :D Heh, kanske de löns att fylla i såndä blanketter, även fast man inte alltid orkar. ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar