onsdag 6 november 2013

Kulturkarnevalen imorgon!

Var tvungen att ta en liten paus från mitt packande så att jag inte blir helt snurrig av allt jag måste minnas att ta med. Förra året på kulturkarnevalen så var jag med Emma och Hanna i tidningslabbet. Man fick lära sig otroligt mycket om hur man t.ex. redigerar bilder, skriver artiklar och mycket mer. Om jag har uppfattat det rätt så ska vi detta år, jag och Hanna fara på Sound and motion...vet dock inte riktigt vad det är, men jag hoppas det blir kul. Jag ser i alla fall verkligen fram emot att få sitta några timmar i bussen eftersom vi skall ända ner till Lovisa. Jätte kul! NOOOT! Kommer ta med mig en kudde och mina bästa vänner "öronpropparna"så jag slipper höra på alla andra småbarn som kommer att vara i samma buss. Såå vi ses om några dagar och nu skall jag fortsätta packa, träna lite, fixa lite skolarbete och sedan krypa ner i min sköna säng^^



Gonattkramar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar