söndag 24 november 2013

Tuuri: Shopping









For idag med familjen till Tuuri där jag bl.a. hittade en kofta och en poncho. Jag trodde först det var äkta päls på ponchon, men som tur var det fejk, vilket gjorde det möjligt för mig att köpa den. Jag hittade även en läder kjol och ett par nya handskar :) 
Igår så var jag ute med Hanna och vi for till Ollis, första gången för mig men inte för Hanna. De var väl en helt ok kväll med nice feelis, men om jag skulle få bestämma vilken bar jag far till nästa gång så lär det nog bli Fontana, som är lite mera min stil. Idag har jag knappt kunnat gå eftersom jag dansade så mycket igår kväll, det känns ännu som att mina vader är fulla med blåmärken och jag hoppas verkligen att smärtan går över snart så att jag kan gå normalt igen :)
Dessutom så borde jag vara ledig imorgon och på tisdag, gud så härligt med sovmorgon <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar