lördag 4 januari 2014

4 januari

Gokväll alla människor! ^^
Jag kan inte beskriva hur skönt det är att vara ledig från lite jobb nu i några dagar. Visst skall jag på jobb imorgon, men det är bara för några enstaka timmar. På tisdag börjar skolan igen, shit vad jullovet gick snabbt. Nåjaa nu är det inte mycket kvar av skolan. I mitten på februari behöver jag inte gå till skolan mera, friheeet! Men istället skall jag börja läsa till skrivningarna...
Jag var även till stan idag och sökte efter ett par skor och en ny jacka. Men nehepp, hittade inget. Jag har blivit så kritisk när det kommer till skor och kläder att jag nästan inte hittar något mera här i Vasa.
Hmm hoppeligen så hinner jag nästa vecka gå runt och titta i de butiker jag ännu inte hunnit vara till :)

Älskaaaaar svensk Musik <3





Trouble av Neon Jungle och Say something av A great big world. Dessa låtar hörde jag på Victoria's Secret Fashion Show 2013. Ser alltid på den showen på tv när det är julafton ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar