måndag 10 februari 2014

From Nelly.com


NLY TREND V DRESS


 




Mollie King med Fiorelli Pixie kuvertväska
  
Fiorelli Pixie (tyvärr slutsåld på Nelly)



Okej för ett par dagar sedan så beställde jag en svart klänning att ha på abi kryssningen. 2 dagar senare så får jag ett e-mail från Asos att något gått snett, att jag måste beställa på nytt. Blev sjukt irriterad eftersom jag visste att klänningen inte skulle hinna komma i tid om jag beställde på nytt. Då var jag tvungen att ta något från Nelly.com istället som har 2-5 leveransdagar. Och wohooo, idag kom min röda klänning och lilla handväska på posten! Älskar väskan så otroligt mycket! Har alltid tänkt köpa någon handväska men inte funnit någon i min smak. Som tur fann jag denna på Nelly och beställde den. Den kostade en aning, men det var det värt! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar