lördag 8 februari 2014

Lördagskväll

Igår hade vi provet i textkompetens och helt okej gick det. När jag skulle skriva mitt sista svar så började jag känna mig lite snurrig, inte så konstigt eftersom man läst så otroligt mycket text ^^ Nästa måndag och tisdag så har vi hörförståelse i finska och engelska, sen är det bara att vänta på penkkis som är på torsdag. Shit vad tiden går snabbt nuförtiden, jag hänger inte ens med själv nåmer, snart är det väl sommarlov också.
I onsdags så kom sista avsnittet av Paradise Hotel, nej gud vad tragiskt.. det som var så underhållande att se på. Jag var inte så förvånad över vem som vann, men att Jeppe släppte glaskulan så snabbt var väl lite oväntat. Om han hade väntat lite längre så skulle han ha kunnat få mer pengar, fast då skulle Aina också ha kunnat släppa kulan och han hade gått därifrån tomhänt. Heh, jag skulle verkligen vilja veta om deltagarna på riktigt bara spelar eftersom det är tv eller om de verkligen är som de är i tv. Ja menar, vissa har gjort sjukt mycket uppror och näthatet är stort mot vissa deltagare. Nåå om ett tag har man väl glömt alla deltagare och börjat prata om de nya deltagarna som skall medverka i följande Paradise Hotel. Men min favorit är nog Samir, haha så cool människa! ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar