måndag 3 februari 2014

“Shortest horror story in history: Tomorrow is Monday.”

Tjaa, är medveten om att jag är jätte aktiv att laga inlägg på bloggen nowadays, not…hehe ^^ Nej men det är så mycket nu just, som jag tidigare nämnt. Men en del saker har jag fått gjort så det är lite lugnare nu. Bl.a. min penkkisdräkt kom idag och så var jag även och vaccinerade mig eftersom jag sedan skall till Sierra Leone i mars. Ei huhu, det har varit så mycket med att beställa en kryssning klänning via internet. Först beställde jag en svart klänning men den var för stor så jag sände tillbaka den. Sedan beställde jag en annan klänning från Nelly, Ginger Fizz lace skater dress, en blå off shoulder klänning. När den väl kom hem på posten så märkte jag att det är en klänning som man använder mera på t.ex. middagar och inte kanske på en kryssning. Funderade om jag skulle sända tillbaka den, men jag gillade den så pass mycket att jag beslöt att behålla den eftersom den ändå kommer att vara till nytta vid många tillfällen^^ Men jo, kom på att jag inte då ännu hade en klänning att ha på båten så idag beställde jag en perus svart klänning från Asos, samt en vit Kimono som jag tänkte använda i Sierra Leone. Hoppas nu bara på att den klänningen passar, annars…
Sådär annars så ser mina dagar väldigt stressiga ut, men i helgen fick jag släppa loss lite vid Fontana. Jag for dit med en kompis på fredagen bara för att ta någon drink och dansa lite. Det var typ inga människor där så helt nice var det att ha dansgolvet för sig själv.
Men nu skall jag börja förbereda mig för ett avsnitt av Paradise hotel, jag ska ta en kopp nyponte och njuta av finalveckan i Paradise hotel.  En tanke slog mig här tidigare att Paradise hotel programmet kommer att ta slut en vacker dag, på onsdag närmare bestämt. Nej gud så tragiskt…men jag såg dock reklam om att en ny Paradise hotel skulle komma, jippieee ^_^

Kram på er!

Ginger Fizz klänning från Nelly


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar