lördag 1 mars 2014

Träning




Såå efter julen bestämde jag mig för att börja träna. Vanligtvis så satsar jag inte så mycket på träning, kanske går ut och går lite nu som då. Har nu tränat lite när jag haft lite tid över på kvällarna och detta är resultatet hittills. Men tror att jag skall tagga ner lite nu under våren så att jag inte får en alltför maskulin kropp :D Vill inte diskutera så mycket träning på bloggen eftersom jag vet att vissa kan känna sig pressade att börja träna då och träning skall ju vara kul och hållas på en lagom nivå, om man inte då tänker bli bodybuilder. Jag tränar mest för att få en snygg hållning, det är synd då man ser en vacker kvinna som gör misstaget att sitta med krokig rygg. Heh, vet själv att jag ibland sitter lite väl krokigt och jag borde sitta mera rakt. Fast nog har jag lärt mig mera om hållningen i modellskolan eftersom där är den extremt viktig :)

Imorgon tillbringar jag hela dagen vid Ideapark ^^

Gonatt <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar