söndag 15 december 2013

15 December





Bälte och ögonskugga från H&M

Idag var jag en sväng in till stan för att bl.a. se om jag hittar några julklappar. Ej gud vad svårt det är att hitta julklappar! Det är enkelt om man köper åt någon som man känner bra, men om det är till någon man känner mindre bra, hur i ** ska jag veta vad de vill ha? O.o
Nåjaa, har hela veckan på mig att försöka hitta något. Jag tog en sväng till H&M och tittade på bälten eftersom jag alltid velat ha ett bälte som är för byxor med hög midja. Och bingo, hittade ett passande bälte! Trots att jag har ögonskuggor i överflöd så köpte jag färger som är mer naturliga eller ljusa färger helt enkelt. De färgerna har jag inte så mycket av. Grönt och rosa finns på många sminkpaletter, höh..ofta man använder sådana färger...


Så sjukt grym låt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar