fredag 13 december 2013

I did it!!!



Hade på mig denna klänning som jag idag köpte från H&M.



Oj Gud..kom just hem från en lucia fest som ordnades i Solf kyrka. Eftersom jag har tagit sånglektioner nu under hösten så skulle jag framföra en låt tillsammans med Sofia och det var en hel del uppträdanden före oss, så ja hann bli otroligt nervös. Eftersom jag inte är så van med att sjunga inför publik så var det sjukt jobbigt att vänta på sin tur och dessutom så är jag blyg också. Men I did it, and I'm proud! De hade kunnat gå bättre, men jag är nog ändå nöjd. Lite irriterad var jag över att mina ben skakade nå otroligt. Men förhoppningsvis så blir det bättre med tiden och jag vågar sjunga utan att någon kroppsdel skakar ^_^



Vi sjöng låten "Young and Beautiful" av Lana Del Ray :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar