måndag 16 december 2013

Vilka dilemman O.o


Jag älskar mitt nya bälte! Det sitter så bra och ser snyggt ut, enligt mig i alla fall ;) 

Idag så var jag på modellskola, eller snarare diskuterade hur jag skall fortsätta i framtiden. Om jag ännu skall fortsätta i modellskolan eller om jag lägger av helt. Jag har ingen aning om vad jag skall göra, visst har det varit otroligt kul med alla modeshower och nya människor som man träffat. Men stressen och nervositeten innan vi har en show, det har kanske varit mindre kul. Jag vet inte ens själv om jag vill bli modell i framtiden, det är som sagt en tuff bransch och jag har dessutom inte längden inne. Att sjunga är något som jag har under senaste tiden allt mer börja gilla, men typiskt nog är jag ännu lite för blyg för att våga sjunga inför större publiker ^^ Gud vilket dilemma.. Vet inte alls vad jag skall göra. Man måste även snart också börja fatta ett beslut om vad man skall göra efter gymnasiet. Ahhhhhhhhhhhhhh!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar