torsdag 5 december 2013

Are you serious?!?





Okej, vet inte hur jag skall förklara detta. Men joo...en Guess plånbok kan komma hemma på posten en helt vanlig vardag.
Under sommaren när jag var i ett loppis så var det en man som såg mig, jag kände inte honom..men han skickade vänförfrågan på Facebook. Vi har talat lite nu som då och han ville jätte gärna sända en födelsedagspresent till mig.
Så idag ser jag att det kommit ett paket från posten till mig. Jag vet att det kommer från honom och jag tänkte förstås att det skulle vara några tomtar eller julprydnader typ. Så öppnar jag paketet och ser en blå låda...(hehe, där inne är säkert de små tomtarna..) Jag drar ut boxen och det står Guess. Ehh ...pratar för mig själv "Are u serious...herregud...men vafan..." och så ligger det en plånbok från Guess där. Ja menar...vad skall man säga? :D
Det som är mest komiskt är att jag typ aldrig träffat och talat med honom, men han ville tydligen göra mig glad...och hehe..han lyckades^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar